De algemene leveringsvoorwaarden op deze pagina zijn van toepassing op alle door Fly Surf geleverde producten en diensten aan consumenten en zakelijke klanten.

Betalen

Op Flysurf.nl werken we met een veilige betaalomgeving samen met onze partner Mollie B.V. of PayPal. Beide betaalplatforms zijn geïntegreerd in de webshop van Fly Surf. Betalen op FlySurf.nl kan via iDeal, ApplePay, Paypal of Creditcard.

Wanneer je een van bovenstaande methoden gebruikt, kunnen we meteen jouw bestelling in behandeling nemen omdat de betaling onmiddellijk bij ons word geregistreerd.

Levering

FlySurf doet er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levertijd is ongeveer 5 werkdagen na verwerking van de bestelling, hieraan kunnen echter geen rechten worden ontleend. In sommige gevallen wordt direct vanuit de leverancier verstuurd en kan de levertijd oplopen tot 30 dagen.

De koper bezorgt aan Fly Surf het leveringsadres. Indien dit adres foutief blijkt te zijn, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen er extra kosten worden aangerekend.

Wanneer de bestelling goed bij ons is vertrokken, maar bij de verzendpartner kwijtraakt, zullen wij er alles aan doen om het pakket alsnog bij de koper af te leveren. Alle bestellingen worden verzekerd verzonden.

Ruilen en retourneren

1. Mag ik een artikel retour sturen?
Op jouw bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. Je hebt 14 dagen de tijd om kenbaar te maken dat je je bestelling wilt retourneren, en nog eens 14 dagen om je bestelling terug te sturen. Wij betalen ook voor de retourzending in het geval de order een fout van Fly Surf betreft.

2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als je artikel aan de eisen voldoet, kun je deze binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen retourneren. Dit dien je vooraf kenbaar te maken door een email te sturen naar info@flysurf.nl Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, en je ordernummer. Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een email met de retourvoorwaarden. Retourneren zal op dezelfde wijze als levering moeten geschieden. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

3. Zichttermijn is geen gebruiktermijn

De consument dient tijdens de bedenktijd voorzichtig met de toegezonden zaak om te gaan. Deze heeft het recht om het product te beoordelen of hij het wil houden, en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Zolang de consument nog niet besloten heeft het product te houden, mag hij het niet gebruiken.

Wanneer de consument het product voor meer heeft gebruikt dan nodig is om te beoordelen of hij de zaak daadwerkelijk wil houden, is deze aansprakelijk voor de waardevermindering. Fly Surf heeft dus recht op vergoeding wanneer de consument het product gebruikt retourneert.

4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven ernaar om het bedrag binnen de wettelijke termijn van 14 dagen op het opgegeven bankrekeningnummer te storten.

5. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wettelijk gezien kan je jouw bestelling binnen 24 uur annuleren, tenzij de bestelling reeds in verwerking is. Ook kan de bestelling geannuleerd worden na het verstrijken van de maximale levertijd, tenzij anders overeengekomen. Neem hiervoor contact met ons op.